Προορισμοί

Antalya , Turkey

Στις 7 το πρωί , ύστερα απο ενα όχι και τόσο ευχάριστο λόγω στροφών 11ωρο ταξίδι φτάσαμε στη πόλη. Πήραμε το λεωφορειάκι της εταιρείας των κτελ που θα μας πήγαινε κέντρο, αλλα παρα το χάρτη δε μπορούσαμε να καταλάβουμε που πάμε.

Ευτυχώς είδαμε αυτή τη ταμπέλα και φωνάξαμε στον οδηγό να σταματήσει να κατέβουμε.
Είχαμε κλείσει δωμάτιο στη περιοχή της παλιάς πόλης στο κέντρο , αλλα δεν είναι και τόσο ευκολο όταν καταφέρεις να μπείς στα στενάκια, να βρείς το προορισμό σου.

παλαιά πόλη περιστοιχίζεται απο τείχη και η πρόσβαση είναι δυνατή για πεζούς μόνο απο 3-4 σημεία.

Στις 7.οο το πρωί τα σοκάκια ήταν άδεια και επικρατούσε μια απίστευτη ησυχία. Τις υπόλοιπες ώρες η περιοχή είναι γεμάτη απο κόσμο.

Η Antalya είναι μια σύγχονη πόλη, ιδιαίτερη καθώς είναι κτισμένη πάνω απο αποκρημνες πλαγιές δίπλα στη θάλασσα.

Μετά απο λίγη ώρα ξεκούρασης περπατήσαμε στους δρόμους πάνω απο τη θάλασσα και ακολουθώντας την εξωτερική πλευρά των τειχών φτάσαμε στη πύλη του ανδριανού.

Το απόγευμα είπαμε να δροσιστούμε λιγάκι στη θάλασσα. Στη δυτική μεριά της πόλης βρίσκονται μεγάλες παραλίες και κει είναι και τα περισσσότερα ξενοδοχεία. Εμείς επιλέξαμε να πάρουμε κάποιο απο τα μονοπάτια που κατεβαίνουν στο επίπεδο της θάλασσας , εκεί έχουν κάνει κάποιες διαμορφώσεις για να μπορείς να βουτάς.

Μετά τη καππαδοκία και την απίστευτη ηρεμια της ήταν πολύ δύσκολη η προσαρμογή σε μια τόσο ζωντανή πόλη. Έτσι πήραμε ένα λεωφορειάκι για να πάμε σε κάποιο πάρκο έξω απο τη πόλη. Το πάρκο εκεί είναι γνωστό για τα τρεχούμενα νερά και για τους καταρράκτες . Λέγονται Duden waterfalls. (πράσινο σημείο στο χάρτη)

Στην είσοδο του πάρκου είχε αρκετά τουριστικά μαγαζάκια,καφέ και εστιατόρια.Γενικά ήταν όμορφο αλλα με έντονη ανθρώπινη παρέμβαση. Αποφασίσαμε να πάμε σε κάποιο άλλο μέρος που υπάρχει ένα εθνικό πάρκο. Οι καταρράκτες Kursunlu. (κόκκινο σημείο στο χάρτη). Το πρόβλημα ήταν οτι δεν υπάρχει συχνή σύνδεση με μεσα μαζικής μεταφοράς έτσι χρησιμοποιήσαμε ταξί.

Το τοπίο εδώ ήταν πολύ πιο εντυπωσιακό. Υπήρχαν καταρράκτες, μικρές λίμνες σε διαφορετικά επίπεδα και μια όμορφη διαδρομή μίας ώρας γύρω απο αυτές.

περισσότερες φωτογραφίες απο τη διαδρομή και το τοπίο.

και οι μικροί κάτοικοι της περιοχής...

Το βράδυ κάναμε μια βόλτα στο κέντρο. Η παλιά πόλη είναι γεμάτη εστιατόρια και μπαράκια.
Την επόμενη μέρα το πρωί ξεκινήσαμε για Fethiye...