Προορισμοί

Pamukkale , Turkey

Αφού αποχαιρετήσαμε τη Σμύρνη πήραμε λεωφορείο για τη πόλη Denizli (μαύρο σημείο στο χάρτη). Η διαδρομή ήταν περίπου 4 ώρες. Απο το Denizli πήραμε λεωφορειάκι (μισή ώρα περίπου) για να πάμε στο Pamukkale ( κόκκινο σημείο στο χάρτη).

Το Pamukkale στη τούρκικη γλώσσα σημαίνει κάστρο απο βαμβάκι. Είναι ένας μικρός λόφος με τρεχούμενα νερά, και το κάτασπρο χρώμα προέρχεται απο τα ιζήματα που τον καλύπτουν. Πάνω στο λόφο βρίσκεται επίσης η αρχαία πόλη Ιεράπολις.

Τη πρώτη μέρα φτάσαμε το απόγευμα και αρκεστήκαμε σε μια βόλτα κάτω απο το βράχο όπου υπάρχει ένα μικρό παρκο. Γυρίσαμε λίγο και στο χωριό το οποίο είναι πολύ μικρό και έχει μόνο μικρά ξενοδοχεία τα οποία συνήθως έχουν και εστιατόριο.

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε για το βράχο ωστε να αποφύγουμε τα γκρούπ τουριστών που καταφτάνουν απο γειτονικές πόλεις συνήθως κατα τις 11. Υπάρχει είσοδος 10 λίρες που συμπεριελαμβάνει και την ιεράπολις .

Η λευκότητα του βράχου σε εντυπωσιάζει.Σε όλη τη διαδρομή το νερό κυλάει και περπατάς ξυπόλητος. Η υφή του βράχου μου θύμησε πολύ κόκκαλο καλαμαριού!

Σε πολλά σημεία σχηματίζονται μικρές πισίνες με ζεστό νερό. Στις πισίνες αυτές δεν επιτρέπεται να μπαίνεις γιατι καταστρέφονται.Η διαδικασία σχηματισμού παίρνει λίγα χρόνια και ο βράχος αλλάζει συνεχώς. Κατα μήκος της διαδρομής έχουν δημιουργήσει τεχνητές που σιγά σιγά επικαλύφθηκαν με ιζήματα και μοιάζουν πλέον σαν φυσικές.

Σε κάποια σημεία μπορείς να διακρίνεις κορμούς δέντρων που κάποτε καλύφτηκαν και αυτοί.

Το τοπίο είναι πολύ εντυπωσιακό !

Στη συνέχεια περπατήσαμε ανάμεσα στην αρχαία πόλη.

Η νεκρόπολις με τους τάφους μνημεία σε σχήμα ναών σε εντυπωσιάζει ! Το γεγονός οτι βρίσκονται στην άκρη του γκρεμού και είναι ημιχωσμένοι απο τα ιζήματα τους κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακούς. Στο συγκρότημα υπάρχουν ακόμα ένα θέατρο , μια παλαιοχριστιανική βασιλική και αλλα κτίσματα.

Η Ιεράπολις ήταν γνωστή απο την αρχαιότητα για τα ιαματικά λουτρά της και υπάρχει αυτή η μικρή λίμνη που μπορείς να κολυμπήσεις ανάμεσα σε αρχαίους κίονες .

Στο σημείο αυτό υπήρχαν και άφθονα καφέ και εστιατόρια.

Στη συνέχεια κάναμε και μια μικρή επίσκεψη στο μουσείο που υπάρχει εκεί και κατηφορίσαμε για το χωριό.

Το βράδυ ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας στη κωνσταντινούπολη. Το ταξίδι μας πλησίαζε προς το τέλος του...